Friday, September 2, 2011

Untuk sekian kalinya saya merayau-rayau sekitar Giant, Taman Equine mencari handpon yang paling murah untuk sementara waktu.. tapi.. tidak tau la yang murah pun susah saya mau cari.. bukan tidak ada.. ada juga la.. tapi tidak memenuhi kehendak hati saya.. hehehe mau yang murah tapi banyak bunyi pulak.. kesian dengan kawan aka BF opis tu bawa saya tapi tidak membawa hasil.... so mungkin saya akan bersabar setelah 1 benda tu selesai baru la saya fikir pasal mao beli handpon baru.. masa tu mungkin tidak mau fikir tentang handpon murah sudah..mau beli yang mampu milik uda.. hehehe yang agak cantik la.. tapiklu Iphone 4 tu.. kena fikir2 la... kalau Samsung Galaxy SII pn fikir2 juga.. so mau beli yang mana 1 ar????ermm wa pun tarak tau.. nanti la bari fikir.. so buat masa nie bertahan la dengan handpon yang tidak bleh baca SMS.. so sad..... miskin ya amat saya nie...

No comments:

Post a Comment