Sunday, September 11, 2011

I Start Do It Again

Hari nie baru sempat tulis kejadian kemarin.. hehehehehehe horeeeyyyyyyy saya mula kembali dengan aktiviti swim... lepas ja sambut birthday kawan dan makan tidak ingat dunia... tiba-tiba ja isu bersukan di timbulkan disebabkan makan terlalu banyak sangat... bagi idea berenang.. hasil daripada paksaan saya semua setuju pergi swim.. dan sungguh saya tidak percaya saya berenang di Pusat Kejiranan P11...selama nie saya selalu berenang di P9... whuaaa... amat berani untuk berenang bercampur dengan lelaki...sebenarnya tidak berapa suka 1 kolam renang dengan lelaki.. nasib baik kawan-kawan ramai...hilang sikit rasa malu... ermmm apa-apa pun masa berenang tu still sakit lagi kaki nie.. kick pun tidak kuat sangat... tapi boleh la tahan.. yang penting saya buat slow-slow..lepas habis mandi salin baju(minta-minta la tidak ada kamera tersembunyi.. palis..palis....) untuk balik.. tiba-tiba hujan dengan lebatnya.. whuaaaaaaa..... stuck lagi di food court.. ermmmm dari yang just order milo panas sambil mau tunggu hujan berhenti, terorder char kuey teow pulak.. ermmm macam menambahkan lemak lagi.. sebab makan tengah malam... tengah malam la kan klu dalam jam 10 pm lebih2... huahhhh hebat.... rasa best pulak dapat bersosial dengan kawan-kawan.. bersosial yang baik punya la.. bukan buat benda jahat.. hehehhehehe....thanks ya kwan-kawan...

adakah mampu saya buat aktiviti ini?


owh tidak belum waktunya lagi untuk buat aktiviti nie... tidak mampu lagi...


Thanks God... saya mula rasa banyak perubahan dengan rasa sakit yang saya tanggung selama 5 bulan.. cuma bila berjalan ja yang masih nampak.. sebab pinggang depan tertimbul ke depan...saya percaya saya akan sembuh juga.. tapi kalau sembuh 100% macam dulu..tu saya tidak berapa pasti.. hanya Dia saja yang tentukan.. semoga apa yang terjadi sentiasa mengingatkan saya dan sentiasa menyedarkan saya.. semua yang indah itu pasti ada kedukaan... cabaran agar sentiasa mengingati kuasa yang maha esa...

No comments:

Post a Comment