Monday, September 26, 2011

aQu...

Hari Sabtu lepas call mama... rindu pulak.. tapi rasa mau merajuk pun ada juga.. sebab diorang tidak call saya pun.... huhuhuhuhuhu...soalan 1st yang di tanya adalah macam mana uda ko dora??.. saya pun mula lah buka story bahawa anaknya ini tidak berapa sihat.. lepas tu bgtau la kemungkinan-kemungkinan yang menyebabkan sakit tu datang balik....lepas tu kena la dengar ceramah... 

Kalau mama cakap pasal ubat~ mama nie kadang-kadang macam doktor pun ada.. doktor suruh buat lain.. dia suruh buat lain.. yang pasti bila mama cakap makan ubat vitamin utk saraf tu bagus tu.. saya akan fikir mau makan.. tapi belum tentu saya makan.... bila mama cakap jangan makan ubat tu ada side effect bla..bla..bla.. saya akan terus berhenti.. kalau masa tu saya baru telan berkemungkinan saya akan paksa kuarkan ubat tu... (dengar cakap kunun)

Kalau mama cakap pasal jalan-jalan~ hari tu ada bagitau ngan mama yang saya mau pegi majlis kawen sambil tu melancong.. mama cakap jangan la pegi ko tidak berapa sihat tu.. nanti sakit balik... saya pun jawab.. okey..okey juga nie.. boleh sudah saya bejalan-jalan... mama sambung.. nanti ko sakit balik.... saya diam...
balik dari majlis tu call mama.. ma.. saya baru ja balik dari bla..bla..bla.. best owh... macam mau pg lagi... mama cakap keras kepala betul... ada ko beli apa-apa untuk saya.....hurmmmm sempat lagi pula.. dalam marah-marah tanya gift tuk dia pula...

rindu eh dengan family.. 

No comments:

Post a Comment