Wednesday, September 7, 2011

tengo wayang sebab hati uda bengong

Today plan pegi tengo wayang dengan kawan-kawan.. mau relek2 ckit.. rasa malas mau balik uma..BOSAN dan PENAT hati saya... perkara biasa la manusia hanya nampak kesalahan orang lain.. Namun ada otak untuk berfikir...sangka orang tidak penat dan sakit hati ka kalau balik2 buat benda yang sama untuk keselesaan bersama, tapi sedap ja dia buat semak... kalau sudah berulang-ulang macam tu sangka orang akan bertahan?????? baru beberapa kali dia bersihkan..boleh dikira.. sudah kecoh dalam FB siap di sokong oleh kawan-kawan dia... adakah kawan-kawan dia pernah merasa duduk sebumbung dengan dia? pelizzz la... bukan ka dia selama nie tidak bersihkan sinki lepas dia basuh pinggan dia yang kotor????!!! buat sumbat sinki????? hakikatnya saya memang sengaja tidak buat kerja-kerja tu selepas balik dari Sabah...sedap ja kita bersihkan dia plak sedap ja melandingkan diri lepas tu bila dia rasa tidak selesa sebab tidak bersih tuduh pulak macam tu WTH..bukan saya hendak mengatakan yang saya nie pembersih.. tidak.. tapi saya perempuan juga tau apa yang perlu dibuat... kalau mau hentam orang...rasa tidak puas ati.. Why Not Face to Face with ME... n I'll will answer u with the good words (if i can)...  .... whatever la..ghurrrrr tengo crita The Smurf mgkn bleh pulihkan hati nie..... brapa lama da kuar crita tu.. baru hari nie pegi tengo.. ermmmm...

No comments:

Post a Comment