Sunday, August 14, 2011

MeReHaTKaN diRi Di RumAH

Dalam diam-diam di rumah keboringan telah melanda..whuaaaa... so saya melayan kerja duniawi pulak.. bermuka buku la..... berbloging la.. so saya pun turut mengupdate entri.. ermmm.. nie bukan merehatkan diri nie.. nie menyiksa mata & tangan nie.. sibuk mao membaca & menaip..eerhhhhrrrrrr.. kejap mao masukan kain dalam mesin basuh dulu.. banyak pula kain saya nie...(kacau betul lahhhh....)
-->sambung...
ermmm lepas nie banyak kali la saya akan terganggu untuk menaip.. sebab guna mesin basuh manual.. so kena la masukkan air.. kena spin.. semua kena buat manual... ermmm kalau saya teruskan menaip bererti kain tu di biarkan berendam dalam mesin...rindu pula kuar jalan-jalan dengan Mr. A... tapi tulah asyik-asyik dia tu sibuk ja..biar la.. kalau dia sibuk pasal kerja tidak pa la.. tapi kalau sibuk layan (orang lain).. speechless kejap... huhuhuhu JANGAN.... minta dijauhkan Tuhan.. palis... palis... tidak mao fikir yang bukan-bukan la.. biar jak la...masa kuar ngan dia perkara utama yang dibuat adalah M.A.K.A.N.... semua cerita la keluar masa nie.. pasal kerja.. pasal kawan-kawan.. pasal keluarga.. pasal kesihatan.. banyaklah.. kalau pasal kerja.. mulut saya akan muncung.. sebab dia mula la mau menceritakan kesibukan dia bekerja dalam kurungan mao menjelaskan tidak boleh selalu keluar...pasal kesihatan pun saya akan muncung.. mula la dia berleter.. makan kena jaga... jangan buat itu. jangan buat ini.. jangan selalu keluar.. semua ayat akan diakhirkan dengan nanti sakit tidak pandai sembuh..nanti penat.. nanti mengadu.. nanti bergaduh...kalau kuar mesti boros..ermm.. mula la perkiraan duit gaji tu habis beli apa... jawab dalam hati (makanan)aduiiii.. teringin pula mao makan nasi ayam black paper...kalau tidak pun mee seafood tom yam.. nyumm..nyumm



nie pic masa kuar ngan Mr. A..

kenyang makan.. kenyang dengan leteran.. tapi muka tetap happy..

muka serius ja..

lepas makan.. layan tengok movie pula..kalau tidak silap tengok cerita transformers..

huhuhuhuhu (@.@) bila lagi kuar ngan dia ar??? 
terus mode berubah : suka pulak dengar lagu nie... berjiwang kejap... lalalalalal.. nananannaa...


mudah-mudahan sentiasa di berkati.. diberikan kesihatan.. dipanjangkan umur.. oleh Nya....amen...



No comments:

Post a Comment