Tuesday, August 2, 2011

habis laaa...

kemarin dapat uda novel yang saya cari-cari.. akhirnya... order on9 lagi cepat dapat.. murah pula tu.. kemarin juga saya habiskan baca novel tu.. jalan cerita menarik.. ada part-part yang buat saya emo pulak.. terlebih feeling pulak... ermm tidak sangka  penulis novel Cinta Kontrak tu baru berusia 18 tahun.....
kesian dgn Mr. A.. tidak kena layan.. hehehhe sorry ya... sedang bz dengan novel...
sekarang nie keinginan membaca enovel nie amat2 la di tahap dewa..bahaya uda nie...
ermmm.. sekarang kurang uda mao meluahkan perasaan di blog nie...
tapikan... tadi..... na.... kan saya betul-betul la geram ada, mao marah ada... adoiiiyaiii mentang-mentang la SYMP... na masa minggu lalu cakap suruh guna khidmat A.. sebab khidmat B yang pernah dia guna tu tidak dapat memenuhi kehendak kami pada tarikh yang di tetapkan.. lepas saya tanya dengan khidmat A.. khidmat A bleh buat pada tarikh yang ditetapkan.. so dapat jak benda2 yang saya perlukan terus la saya proceed kemarin.. tiba-tiba nie hari dia cakap khidmat B bleh buat... kalau saya belum confirm dgn khidmat A tidak apa la.. nie uda terlepas.. hujung-hujung saya yang tanggung dosa terpaksa membantalkan khidmat A... ghurrrrrrrrrr.... so saya tidak akan cari lagi kalau berkaitan dengan men'deal-deal' dgn seangkatan.. seumpama se.. se... se.. apa-apa jak la... yang ptg yg ada kaitan dengan benda-benda tu saya tidak akan buat.. titik noktah tanda seru star tanda tanya peratus..betul-betul tidak akan...benci betul eh.. semakin hari semakin kurang semangat bekerja...eishhhh buang la perasan benci supaya saya bleh buat kerja dengan rela hati dengan tekun... doiii dogo... saya tidak mao la sambil buat kerja sambil rasa sakit hati.. pedih lulu hati segala-gala yang berkaitan dengan hati jantung dan perasaan nie....

p/s mao belajar guna pendekatan.. kalau padi.. padi la... tiada beras...tiada  jerami.. tiada hampas...

No comments:

Post a Comment