Monday, August 15, 2011

love it...


Dari semalam lagi saya buang rasa bosan dengan membaca enovel.. ermm sudahnya dapat la blog buat saya jadi tidak tenteram.. sebab asyik membaca setiap bait-bait ayat dalam novel yang bakal diterbitkan menjadi buku.. so saya akan tunggu dan beli novel tu.. dan.. dari cerita novel Maaf Jika Aku Tak Sempurna la buat saya sangat-sangat suka dengan lagu percaya padaku dari ungu.. whua.... blog nie telah meracuni saya http://aciklananovel.blogspot.com... dan lagu ini membuat saya rasa di awang-awangan

Aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali 
lihat dirimu, melihatmu

Seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu

Berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku, ku kan menjagamu
hingga akhir waktu menjemputku
Ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku, ku kan menjagamu
hingga akhir waktu menjemputku

Saat ku tahu kau akan pergi jauh
izinkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)

Agar kau tahu betapa ku terlalu 
mencintamu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku

Tolonglah aku bagaimana diriku
ungkapkan itu rasa yang membelenggu
dalam hatiku ku cinta padamu

Berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku, ku kan menjagamu
hingga akhir waktu menjemputku.....


<3 <3 <3

No comments:

Post a Comment