Tuesday, June 7, 2011

Dulu dan sekarang...

banyak benda yang berubah..transformasi la katakan.. sama ada transformasi ke arah yang bagus ataupun ke arah yang tidak bagus.. Kalau dulu saya selalu ejek dia c tiang lampu la... c kurus lah... na sekarang ini lah kejadian dia..


ermm... terlebih sudah...tidak tau la saya dia mo kasi tagap yang macam mana lagi huhuhuhu malas mo tengo owh kalau pindik-pindik tagap(urg sabah cakap)..ok ka kalau buat badan macam tu?. ermm.. macamna pun tu usaha dari dia.. sebelum nie saya ok ja kalau dia pegi gym tuk exercise... tp sekarang macam rasa tidak ok ja.. huhuhuhu tengo jak tangan dia yang keras macam batu tu rasa takut plak.. kalau la dia tumbuk.. confirm melekat dinding... hopefully jgn la jadi macam tu.. setakat ne dia ok ja ngan saya tidak pena pon pukul2 tp dia pena cubit... sakit hidung tau....hidung n pipi jadi sasaran...apa-apa pun tahniah sebab banyak sangat perubahan.. yang penting jaga kesihatan jgn over do uda la.. huhuhuhuhu jgn jadi macam saya.. dulu elok ja berjalan.. sekarang uda jadi senget-benget....

huhuhuhuhu sedih sangat la.. tu ada beg kalau xda beg lagi sedih mo tgk belakang sendiri..sedih.... sakit.. perit.. semua ada tapi nie la cubaan..ada juga search dalam Mr. Google.. banyak juga information yang saya dapat pasal tulang belakang bengkok... banyak yang ditulis dalam blog-blog.. huhuhuhu skoliosis jauhkan lah dari saya.. takut la.. takut ya amat...huhuhuhu baru ja td pegi hospital buat rujukan di dekat tempat keja agak senang la.. jimat kos.. tapi lambat ya amat mao jumpa dengan dokter.. bulan Julai baru bleh jumpa dokter..

2 comments:

  1. sedih kak tengok gambar dora ni...apa pun jgn putus asa ok, yakin boleh and put the negative thinking aside..

    ReplyDelete
  2. TQ kak.. yeap.. mudah-mudahan la cpt sembuh.. dah x larat dah kak... ermm dugaan hidup dora.. apa-apa pun kena terima n berusaha apa yg bleh..

    ReplyDelete