Thursday, June 9, 2011

~ (^^,) ~

Seperti biasa rutin harian pergi kerja...

Di opis nie seperti biasa la.. kalau sejuk sangat.. sakit nie dtg balik.. kadang-kadang mao bejalan pun agak payah juga.. huhuhuhu.. saya pun tidak juga mau juga jalan macam nenek2 ba.. saya tau juga sy baru mao masuk 24 tahun.. tapi sakit hati sangat bila ada yang bagi simpati sinis.. "nenek tak baik2 lagi".. ada lagi suara lain  pasal fisio la segala.. tapi saya jalan jak terus.. sebab cara tegur tu buat saya sakit hati jak.. saya pun ada hati juga.. bila kena sapa dengan cara macam tu buat hati saya bertambah pilu.. tidak pasal-pasal saya sakit hati dengan orang-orang tu..Dalam usaha saya untuk membersihkan hati banyak sangat cabaran.. Ya Tuhan ampun kan dosa anak mu ini.. berkati lah orang-orang yang ada disekeliling saya supaya mereka pun berbuat baik juga...

No comments:

Post a Comment