Sunday, May 8, 2011

ting..tong...dup..dap..dup dap..

Sejak masuk keja nie sy banyak bergantung pada kawan-kawan.. family semua di sabah... kalau di uma n di upis.. yang banyk membantu kak nella.. dari pergi kerja sampai la balik rumah.. sabar jak dia tunggu saya melangkah...Ya Tuhan.. banyak yang berubah dalam kehidupan saya... sungguh... hidup saya agak kucar-kacir...
terima kasih kepada kawan-kawan yang banyak memberi kata-kata semangat..
Agak senang hati juga bila ada yang menyokong saya untuk berpindah balik negeri.. walaupun saya agak lambat bertindak untuk meneruskan kata hati saya yang telah saya buat masa di sabah lagi.. tapi next week yang pasti surat permohonan tu akan sampai pada SUB..
Kalau di ikutkan hati.. agak sayang saya tinggalkan tanah semenanjung.. elaun agak lumayan... tapi kesihatan 1st.. minggu depan juga adalah minggu cabaran buat saya.. ya.. ya jak masa mula-mula dulu bersemangat mo ambik exam.. tup3 sampai sekarang belum bukak buku pon... sedangkan minggu depan uda exam...
ermm hari Jumaat lepas.. saya jumpa ngan kakak yang uda pindah.. happy sangat jumpa ngan dia.. banyak juga bercrita-crita ngan dia..heehehe

No comments:

Post a Comment