Monday, May 9, 2011

my hati...

erm..mengenali dia membawa perubahan dalam diri saya.. wah.. ayat.. macam takut ja jari saya mo menaip ayat-ayat selanjutnya.. maklumla saya bukan la pandai sangat mo susun ayat yang dramatis..kalau jari nie tidak takut pon.. rasa nya ayat tu sampai situ jak.. otak tidak dapat mo fikir sambungan yang seterusnya..
bersyukur juga la dapat kenal ngan seseorang nie.. baik hati.. faham dengan diri saya.. kesian gak ngan dia.. bertahan juga la dia ngan sikap saya yang kadang-kadang agak baran.. 
Dia juga yang banyak membantu saya sekarang..
huhuhuhu orang lain yang ambik exam.. orang lain yang sibuk beli buku.. huhuhuhu.. sejak dari hari malang tu... dia juga banyak membantu.. hantar saya balik sabah.. baru-baru nie ambik saya di airport pulak.. 
rasa bertuah juga la... inilah dia.. hehehehhe amboi dora... melebih-lebih pulak... yang pasti.. love him so much... harap-harap semuanya okey la.. 

No comments:

Post a Comment