Sunday, May 15, 2011

.....(no words)....

saat nie Tuhan masih membenarkan saya untuk menikmati dunia yang Dia cipta.. saat saya diuji oleh Dia..
Setiap kali saya buka mata dari tidur saya bersyukur.. saat saya merangkak menggagahkan diri untuk berdiri saya bersyukur.. rupa-rupanya Tuhan masih membenarkan saya untuk berdiri dan berjalan.. walaupun dalam keadaan sakit.. syukur Dia masih mahu membenarkan anakNya untuk berjalan.. (syukur saya tidak lumpuh).. 
Saat saya memikirkan masa depan.. saya keliru.. keliru apa akan rancangan yang Dia berikan untuk saya.. saya harus kuat untuk menjalani ujian Nya...

saya sedih.. saya takut... takut untuk menerima kenyataan yang saya akan jadi macam nie jak...mudah-mudahan tidak bertambah teruk.. kalau itu terjadi saya tidak dapat bayangkan... apa kehidupan yang akan saya jalani.. sedih bila melihat pandangan orang lain terhadap diri saya.. sedih bila melihat mata simpati diorang... lagi sedih sampai sekarang belum tau penyebab n sakit sebenar..

Saat ini masih lagi main tarik tali untuk membuat keputusan.. beberapa hari yang sudah macam hati uda bulat untuk hantar permohonan tu.. tapi bila di fikirkan betol-betol & minta pandangan daripada mak bapa.. kawan-kawan terdekat.. macam better saya di sini... just pindahkan semua rawatan hospital di sini...erm.. kuatkah saya..  

No comments:

Post a Comment