Saturday, May 28, 2011

suka.. suka... suka.....

Hilang boring..
sekarang nie hilang sikit la boring.. maklumlah sebelum nie saya sibuk dengan aktiviti-aktiviti untuk mengurangkan berat badan.. tapi.. skarang nie terpaksa lah stop dulu sampai sihat betul-betul baru mula balik semua aktiviti-aktiviti tu... sekarang nie aktiviti indoor jak la.. walaupun ada kalanya perlu juga la outdoor..tp sekurang-kurangnya tidak lah perlu banyak bergerak... sekarang nie baru saya mula untuk mengedit-edit gambar.. sebelum nie ada juga try godek-godek adobe photoshop.. tp agak susah pulak.. ermm mudah putus asa pulak saya.. tapi sekarang saya mengedit-edit gambar guna picnik dan photoscape..hehehhe agak mudah guna picnik dan photoscape..tapi nanti saya sambung study guna adobe photoshop.. ermmm terima kasih lah pada en. Bad yang sudi beri ilmu & tunjuk ajar pada budak baru belajar nie..banyak juga dia bagitau blog-blog yang menarik perhatian.. hehehehe..orang yang tidak lokek ilmu nie selalu dimurahkan rezeki.. maklumlah ada juga kawan-kawan yang lain saya tanya.. dorang edit gambar pakai apa.. tapi selalu jak dorang akan jawap cari jak di internet semua ada.. tanpa memberitahu page apa.. mo download ka tidak.. ermm.. lantak lah yang penting akhirnya dapat juga la saya.. walaupun saya agak lambat.. tapi sekurang-kurangnya saya dapat...
      Dalam saya mengedit-edit gambar.. ada pulak benda-benda ganjil yang muncul.. sampai tidur malam pun agak terganggu.. untuk merelekkan diri cakap jak dalam hati keganjilan(H***U) tu jadi sebab banyak sangat saya edit.. mata jadi kabur n salah nampak.. ehewwww.. ada pulak mao tenangkan diri macam tu.. sedangkan ada juga orang lain yang saya panggil bila nampak benda tu.. sampai dia pun terkejut juga.. apa-apa pun, benda tu tidak akan menghalang saya untuk meneruskan aktiviti saya.. (^^,)

No comments:

Post a Comment