Sunday, February 26, 2012

3 tahun

Masa berlalu agak pantas, sudah 3 tahun saya di tanah semenanjung..

Masa berlalu agak pantas, saya masih lagi mencari kepuasan bekerja..

Masa berlalu tanpa sedar, hari nie genap 3 tahun berkhidmat di BIUPA

Dalam tempoh tu apa yang saya dapat?...

Macam-macam

Kawan..
Lawan
Ilmu
Pengalaman
Pengetahuan
Sakit
Keriangan
Kehampaan
Kecintaan (ehewww)
Melencong.. melencong la jadik kalau sambil menyelam minum air.. (pegi kursus sambil cuci mata di negeri orang)

apa-apa pun rasanya saya perlu cari angin baru.. suasana baru.. biar la kalau angin baru itu lebih menderita.. akan saya fikirkan itu adalah kebahagiaan..

esok appointment dengan doctor Ortho pulak.. haissyyy.. mudah-mudahan la semua baik-baik ja..

malam nie kena kumpul soalan-soalan yang mengganggu gugat saya beberapa hari lepas.. hurmmmm..

No comments:

Post a Comment