Sunday, February 19, 2012

mau merajuk!!!!!!!

Ya Tuhan... sampai hati bapa tidak mau bagitau saya yang dia warded 5 day 4 night di hospital akibat demam.. siap pakat dengan mama lagi... sedangkan saya ada call tanya kesihatan diorang.. tapi dorang tidak bagitau.. patut pun bila saya cakap mau cakap sama bapa.. my mum cakap dia tidur.. jangan kacau sebab demam.. ya tuhan.. pilu rasanya.. hari nie baru kena kasi tau.. sedih sangat.... bila tanya dengan bapa kenapa tidak bagitau saya.. dia cakap dia tidak bagitau sebab saya nie cepat risau.. adoiiii... tolonglah.. saya tidak mau macam tu saya mau tau juga macam mana keadaaan diorang.. tidak mau ada yang sembunyi-sembunyi.. hari tu pun dia cakap kalau ada apa-apa dia bagitau juga.. tapi sekali lagi diorang buat macam tu.

Nasib baik saya call my sis Iss bagitau dia yang saya happy sebab dapat bercerita dengan auntie.. boleh bertanya khabar terus dengan dia.. happy sebab dia sudah keluar hospital walaupun masih lagi sakit di bahagian tangan dan berkemungkinan persambungan lengan tu terlepas, sebab tu pergerakkan dia masih lagi terbatas.. bangun, duduk, tidur pergi toilet semua masih lagi perlu bantuan.. tapi sekurang-kurangnya dia semakin pulih...sibuk-sibuk bercerita pasal auntie.. saya sempat bertanya khabar bapa mama sedangkan semalam saya baru juga call mama.. tup-tup dapat cerita terus dengan my dad.. baru la dia bagitau yang dia kena tahan di hospital.. saya rasa selagi dia tidak keluar hospital selagi tu dia tidak mau bagitau keadaan dia.. patut pun dalam masa 2 minggu nie perasaan saya lain macam ja.. hati rasa gelisah.. rupa-rupanya bapa pulak yang tidak sihat.

No comments:

Post a Comment