Tuesday, March 13, 2012

Wah.. ada semangat!!!!

Hari nie dapat semangat baru.. semangat kerja telah ditiup dengan kerjasama..
Baru terasa bekerja sebagai satu pasukan.. Terima kasih pada seorang Boss unit tu yang sudi menjalankan tanggungjawap memastikan unit di bawah selaan beliau mencapai sasaran tujuh hari berkursus. Actually sebelum nie pun ada juga beberapa orang Boss yang bagi kerjasama dengan unit saya.. Boss tu bagi kelepasan pada anak buah dia untuk pergi kursus. Cuma yang sekarang nie..boleh teruja sebegitu sekali sebab unit tu payah mahu capai sasaran.

Terus terang... saya sangat senang hati dan gembira ya amat... Agak mudah untuk saya menjalankan tugas. Teguran-teguran mengenai laporan yang saya buat, akan saya perbaiki lagi, teguran itu baik tidak menjatuhkan semangat. Oleh kerana saya ada semangat baru.. I'll take action tomorrow. Today i cannot make it. but I will... owh yeahhhh.. Dora harus semangat..

No comments:

Post a Comment