Sunday, July 3, 2011

.... sambungan jalan-jalan melaka (Ahad)

penat ya amat seharian berjalan... so pagi pon lambat bangun ditambah lagi dengan hujan..best tidur... kawan bilik pon tido dgn nyenyak.. hahahhaha nasib bek saya tidak jahat.. kalau tidak mao jak saya rakam aksi2 tido.. hahahhaha.. tidak sampai hati la mao buat macam tu.. menganaya kawan..kul 9.30 am baru turun breakfast... ghurrrrr.... uda la mode dalam keadaan mengantuk+penat.. mao jak saya terajang ngan lelaki dot dot dot tidak tau mo sabar.. potong line jak keja dia... mo ambik gula taruk dalam tea pun mcm dia mo rampas jak tu sudu di tangan saya... mcm sy kauk tu gula lambat2... kureng btol.. lepas tu saya mo ambik coco crunch pon dia mo potong line.. na.. nie kali saya menjeling tajam... baru dia buat muka tuyu-tuyu berbaris di belakang saya....

Hujan membantutkan kitaorang punya rancangan.. huhuhuhuhu...aktiviti mula kul 12.00 tgh hari...hujan masih lagi turun.....

hujan-hujan pon ramai berbaris.. x tau dorg mo beli apa...



semua beca cantek2.. di tambah lagi muzik yg dorg pasang.. menarik btol...

Abg polis... saya mao nek kuda.......huhuhuhu

A'famosa

posing sakan g2.. hehehehhehe

ambik pic dr atas bukit....

istana lama..

lepas jak dari istana giliran kitaorg pulak nek beca.. merasa juga la saya nek beca.. hehehhehehehe.. tapi tym nie penat ya amat uda... sebab nek bukit tinggi tu... tp puas ati lah... sebab saya dapat juga naik sampai atas... lepas beli barang-barang ckit kitaorg pon balik... huahuahuaha.. setiap kali berhenti mesti saya makan huahuahua hebat... lebih kurang kul 9.30-10.00 pm mgkn kami sampai uma masing-masing.. hehehhehehehee macam best pulak kuar jalan-jalan ramai-ramai.. lain kali mao pegi mana ar???? ermmmm Genting? Bukit tinggi?ermmmm cameron????? ermmmmmmmm mana lg ar? langkawi? ermmmm kalau ada duit bleh la... hikhikhihkhik... 

No comments:

Post a Comment