Friday, October 7, 2011

penuh dengan harapan

sudah dua hari try berdiet.. hari pertama buat tidak la siksa sangat... tapi hari kedua rasa pening-pening pula.. diet kali nie tidak la sampai saya tidak makan makanan berat.. saya still ambik makanan berat.. tapi waktu pagi la.. cuma masalah kali nie susah sikit sebab sudah beberapa kali check tekanan darah.. tekanan darah selalu rendah.. mungkin sebab tu saya rasa pening... nanti mau tanya doktor la.. hehehhehe... perlu diet nie.. sebab naik balik berat badan.. mudah-mudahan usaha saya berhasil... sekurang-kurangnya kurang sikit cm di perut.. peha.. tangan.. hehehhe 

pic ambik dr sesawang..huhuhu kalau tidak ambik tindakan dari sekarang mungkin bleh jadi macam nie..selalu kalau kita berusaha untuk menguruskan badan mesti perlu kos yang tinggi dan berlapar... huhuhu saya try untuk tidak berlapar.. tapi dari perbelanjaan untuk kurus mesti ada jugalah...

berdietlah dengan cara sihat!!!!^_^

No comments:

Post a Comment