Tuesday, April 19, 2011

saya mao juga!!!!!

Benda-benda makanan sejuk adalah diharamkan untuk c dora..kena makan makanan yang sihat jak.. whua... ice cream, minuman sejuk... makanan pedas... hampir semua makanan yang sedap-sedap di haramkan.. whua... 1st Dokter bg tau makanan sejuk tidak boleh makan.... saya pun tanya  ice cream pn tidak boleh ka?.. Dokter tu pn cakap.. itu lagi la.. tidak boleh.. kalau mao sembuh.. buat la apa yang di suruh.. lepas semua sudah ok... sudah sembuh.. nak makan semua tu pun bleh...

Adoiiyai... segala-galanya jadi berubah... hidop saya betol-betol jadi tunggang langgang... ermmm kadang-kadang bila time c dia call saya bleh ketawa-ketawa..bererti masa tu saya bleh tahan lagi sakit tu dan ayat yang kuar dari mulut dia adalah 'uda sembuh ka? bleh ketawa-ketawa uda?..... kadang-kadang dia kena marah jg la.. kesian juga la orang itu... semua jadi serba tidak kena..cabaran ya amat.. petang tadi pegi kedai runcit dekat ngan uma.. bawa adik-adik n anak-anak buah.. kuar ja dari keta nyonya d kedai tu tanya.. 'aiyaaa amoii kenapa jalan cenget-cenget?' saya jawap la 'tersalah urat la nyonya''.. aiyaaa.. apa buat sampai jadi macam tu?' 'saya buat senaman ckit ja trus jadi macam nie'  '.. mali cini.. saya tulun ko.. aiyaaa.'. percuma jak saya mendapat rawatan dalam kedai tu.. 'amoiii ko macam 80 tahun sudah oh'... im just smile je... huhuhuhuhu
teruk sangat kot org tgk saya berjalan.. ya Tuhan.. tolong pulihkan lah anak mu ini....

No comments:

Post a Comment