Monday, April 11, 2011

mudah-mudahan berbaloi

minggu lepas mula buat balik fisio.. mudah-mudahan boleh bantu saya untuk berjalan, tidur , duduk dengan betul...minggu lepas kena ajar buat senaman utk otot pinggul... wah sakit jg lah... nasib baik saya buat fisio d Tenom jak.. klu tidak penat jg la mao pergi balik d HQE.. memanglah d HQE tu lagi lengkap.. tp rasa penat tu ada.. tidak apa buat di Tenom.. walaupun kelengkapan kurang sekurang-kurangnya perkhidmatan yang diaorg berikan saya berpuas hati.. Diaorg bukan saja ajar senaman tp diaorg akan bg sokongan dan nasihat.. sebelum nie.. saya hanya diberi cara-cara senaman, infrared n entah apa lg la wayar2 yang di sambung d badan... tp balik saya rasa macam xda perubahan pun..syukur la ada perubahan ckit..

Kesian juga la dgn family... mama pulak kadang-kadang bertindak sebagai Dokter.. ubat yg bukan sepatutnya saya makan pon dia suruh makan.. tp kan.... bila makan ubat tu macam boleh legakan ckit sakit nie.. ermmm.. klu saya boleh sembuh atas saranan ubat yg mak bg.. wahh tidak perlu uda saya jumpa dokter hosp. d uma pon ada uda dokter.. hebat jg la my mum!!!!

No comments:

Post a Comment