Friday, July 20, 2012

HaPpY WeEkeNd

Carol : Dora kami mau pegi Alamanda.. Ko sudah balik? ( time 4.17 pm)
masa housemate bagi sms tu saya still di Alamanda berjalan-jalan dengan Mr. A.. dia lagi banyak shopping berbanding saya.. hurmmm tia apalahh... masa tu saya langsung tidak sedar sms masuk.. silent mode sebab baru habis tengok wayang.. Abraham Lincoln :vampire hunter..penat berjalan-jalan.. balik singgah makan di food court P11... sebab makan tidak kenyang masa tengah hari.. tulah mau sangat makan makanan western tengok sapa yang kelaparan... lepas makan dalam 5.40 pm baru perasan ada sms.. masa tu Mr. A sedang beli mineral water 1 kotak.. hehehehe nasib baik dia baik hati juga.. sudi mengangkat air untuk saya.. lepas tu call housemate saya mau join juga ngan diorang.. dengan keterpaksaan Mr. A hantar juga pegi Alamanda..
Sampai ja.. Si master mind Carol cakap lapar... mau makan la segala.. tapi saya dalam keadaan kekenyangan so tolak awal-awal untuk pilih makan apa.. 


Sebelum dapat decide mau makan apa.. kitaorang beli keperluan harian.. dalam jam 8.00 pm baru la sepakat mau makan di Nando's.. so saya yang still kenyang hanya order air ja.. tiba-tiba kawan saya mo keluarkan duit.. kononya la... rupa-rupanya dia pegi beli kek.. sungguh saya tidak perasan plan diorang... sampai dia bawa kek tu masuk minta tolong pekerja Nando's yang sporting  tu buat surprise pun saya tidak perasan.. masa diorang nyanyi pon.. saya still tidak perasan tu untuk saya.. adeii sampai kawan cakap "tu tuk ko la' baru la rasa semua perasaan serba tidak kena.. mau senyum pun rasa biut mulut.. malu pun ada time tu.. but Tq ya friend.. happy sangat hari tue... 





baru dapat coretkan kisah happy nie dalam blog...


No comments:

Post a Comment