Thursday, June 28, 2012

owh me now!!

Selesai sudah tugasan minggu ini.. serius.. sangat lah dilanda kemalasan ya amat...

saya tau kali nie saya buat kerja ikut syarat ja..

saya buat kerja yang sangat minimal

saya buat kerja kali ini tidak la sesibuk kerja-kerja lepas..

fail!!! jalan kan tugas...

dengan bajet ciput.. dan dihadiri oleh pegawai... dan itu dan ini... adeiii.. saya tidak kisah dengan komen peserta.. (sebenarnya ambik kisah pon sebab saya terlibat dalam kerja itu)

untuk menceriakan diri saya akan mencoretkan kisah yang menarik dalam hidup saya....

nan na nera nanana nera nan na nera nanana nera... pertemuan tak ku duga... tiba-tiba menyanyi pulak lagu Erra Fazira..


30 Mei 2012 saya bergelar tunangan orang.. masa mula-mula buat persiapan sampai lah hari pertunangan rasa macam tidak sabar pula untuk mengubah status diri bujang kepada sudah ditandai dan bakal dimiliki.. tapi bila sudah dapat title tunangan orang.. rasa menggelabah pula.. rasa kecut perut pun ada.. adeiiii....apa punya perasan la macam nie... serius.. akan sibuk dengan segala macam urusan..




Saya lebih suka cincin belah rotan.. berbanding cincin yang berbatu permata.. or berbentuk-bentuk... walaupun cantik.. but don't like it la.. hikhikhik.. this is me...

No comments:

Post a Comment