Sunday, January 29, 2012

Syukur...

Syukur Tuhan.. i'm very happy when my mom & sister  told me that my auntie more better then before... sebelum nie lepas dia sedar dari koma.. dia meronta-ronta minta minum air sampai berlaku pendarahan balik terlalu banyak bergerak mungkin...doctor terpaksa bagi ubat tidur.. tapi sekarang bila dia sedar dia tidak banyak memberontak.. dia faham keadaan diri dia.. sekarang nie masih lagi hos di leher tu belum dibuka.. minta-minta la tidak ada apa-apa pada paru-paru auntie.. saya percaya dia kuat.. sorry ya auntie saya hanya boleh mendoakan kesihatan auntie supaya semakin membaik.. Hurmm sangat sedih hampir 1 bulan terlantar di hospital.. dan still dalam ICU.. Semoga para doctor & nurse dapat menjalankan tanggungjawap dengan baik.. semoga mereka menjadi malaikat kecil membantu untuk menyelamatkan auntie..

Bersyukur juga saya masih di sini.. walaupun mungkin bagi sesetengah  orang perkara itu tidak la seteruk dengan kejadian yang diorang pernah alami.. tapi saya rasa kejadian itu sudah mengganggu gugat nyawa saya.. Saya sangat heran kadang manusia selalu mementingkan diri sendiri. walau ada yang cakap orang yang bawa motor kadang tidak sayang nyawa.. hurmmm masalahnya..bila yang bawa motor tu sayang nyawa.. tapi orang yang pakai kereta yang mahu melayangkan nyawa orang yang bawa motor... dan yang drive bukan perempuan...LELAKI okeyyyyyy.. nasib baik sempat slow.. memang hujung tayar motor ja kereta tu pancung mau masuk simpang.... tulah gara-gara takut terlepas simpang... tapi padah-padah la... 

No comments:

Post a Comment