Friday, December 16, 2011

akhirnya..

huh!!!! lega rasanya bila segala urusan sudah selesai.. cuma sedih sikit sebab urusan tu selesai melebihi daripada waktu yang di tetapkan.. sedih lagi bila saya di anggap melambatkan urusan tu..

hari nie last day di office sebab bakal bercuti selama 3 minggu.. dalam 3 minggu banyak benda boleh buat.. tapi banyak perkara juga yang belum siap..

hurmm... wish list!!!! hampir semua di penuhi tahun nie.. cuma 3 perkara saja yang tidak dapat di laksanakan.. dan semua tu bergantung pada kesihatan diri saya.. salah satu daripada tiga yang tidak dapat di laksanakan tu sebenarnya hampir sahaja dicapai.. tapi.. apa bleh buat... kandas juga..

syukur la kesihatan saya bertambah baik.. cuma risau dengan keadaan bapa pulak.. mama pun bukan sihat sangat... cuma kerisauan tu terlebih sangat pada bapa sebab bapa jarang sakit.. bukan tidak risau dengan keadaan mama.. risau juga... berada jauh dari diorang buat hati nie risau sangat.. huh!!! rasa sedih ya amat bila diorang tidak bagi tau keadaan kesihatan diorang.. orang lain yang bagitau.. tu pun bila kena push-push bagitau keadaan sebenar....
May God Bless Them..semoga diberikan kesihatan...

No comments:

Post a Comment